*Digi Doodle Studios Feminine Fancy ends March 28th. My DT project
* The Paper Shelter Use metal My DT proj Ends 6th of March



mandag 1. november 2010

Bidrag til oppgave 2 scraphaugen






Oppgaven lød:
Dette er en fargeoppgave. Du har lov å bruke sort, hvit og en farge til. Kun disse tre fargene. Men du kan bruke den valgte fargen i så mange farger du vil.


NB ROSA TOLKES SOM EN EGEN FARGE, ikke som en nyanse av rødt.



Jeg har brukt: svarte og hvite mønsterark fra the glittered alphabet stack (DCWV) og hvit bazill. Stempelet jeg har valgt å bruke er fra Kenny K fargelagt med promakers. Røde og hvite halvperler og knapper er fra kort & godt. Røde og hvite roser fra vandrepakker.Kantene er svertet med henholdsvis black soot distress ink og barn door. Promakers jeg har fargelagt med: black, pine, forest green, pastel blue, chestnut, blush, poppy, cocoa, raw sienna,crimson og lipstick red.

4 kommentarer:

  1. Så flott! Skikkelig tøfft, likte godt alle bokstavene som er strødd rundt

    SvarSlett
  2. Eit utrulig kult kort du har laga!

    SvarSlett
  3. Tusen takk alle sammen. Arket var slik BTW, og jeg hadde helt glemt at jeg hadde den blokka der:P

    SvarSlett